حاشیه هایی از زندگی یک زن

خرید بک لینک
درحالی روزهایم راسپری میکنم که برایم ایده ال ترین است,شاید فقط از نگاه من ایده ال باشد,کارتمام وقت من یک سروسامانی به اندیشه من داده و خوشحالم که بالاخره بعدازمدت ها تجربه کردم موقعیتی را که همیشه درپی ان بودم,نمیدانم چه سری ایست که ماادم ها همیشه تجربه کردن را دوس داریم وازپندها درس نمیگیریم,ولی امروز با تمام خوبی اش کلی غم دارد,روزهایی راسپری میکنم که ازلخاظ جسمی خسته ام ولی خوبم

همین

حاشیه هایی از زندگی یک زن...

ما را در سایت حاشیه هایی از زندگی یک زن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 16:01

همیشه نوشتن برایم بهترین سرگرمی بوده,شاید اسم سرگرمی مناسب نباشد ولی حداقل میتونم اینطوربگم محلی برای تمام ذهن نوشت های من,چه زمانیکه یک دختر مجرد بودم و چه ساده مینوشتم ومی اندیشیدم وچه حال که مادر دخترک کوچوی هستم و میخاهم تاچندی بعد مادری مجددی راتجربه کنم,حتی کیبرد کوچک موبایل اندرویدم هم برای همدمی در وبلاگم کافیست,دلم خاست امشب به اوبگویم که هنوز هم دوستت دارم

حاشیه هایی از زندگی یک زن...

ما را در سایت حاشیه هایی از زندگی یک زن دنبال می‌کنید

برچسب: ذهن نوشت,ذهن نوشته هاي خانم ارديبهشتي,ذهن نوشته های من,ذهن نوشته,ذهن نوشته ها,ذهن نوشته های,ذهن نوشته های اردیبهشتی,مهندسی ذهن نوشته نهاوندی,وبلاگ ذهن نوشت, نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 16:01

چرا میگم اصن چرا ما ادما از بعضی ادمای دیگه یه توقعاتی داریم؟خوب اخه مثلا میشه ادم ازهمسرش توقع نداشته باشه؟خوب شایدبشه گفت میشه توقعات منطقی داشت؟میگما سن زندگی ادم که میره بالا چراحاشیه های عشقولانه زندگی ادم کم میشه؟من که دلم کلی ازاین موضوع میگیره حتی زیاد حوصله نوشتنم ندارم

مخاطب خاص خودت.

مخاطب خاص خاص من همیشه فقط توبودی

حاشیه هایی از زندگی یک زن...

ما را در سایت حاشیه هایی از زندگی یک زن دنبال می‌کنید

برچسب: همسرم,همسرمهران مدیری,همسرم تولدت مبارک,همسرمهران مدیری کیه,همسرم دوستت دارم,همسرم خیلی, است,همسرم التش خیلی بزرگه,همسرم تاج سرم,همسرم عاشقتم,همسرمهنازافشار, نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 16:01

گاهی با تمام قوت و سرسختی که از خودت سراغ داشتی کم می اوری نه انگارکه تنهایی ها,نه,گاهی حس میکنی مثل یه تنگ بلوری هستی با شیشه ای شکننده وحساس که باکوچکترین وبی ارزشی ترین چیزها یکعومیشکنی,دلت میخاهد چندروزی چشمانت راببندی و خودت راببری به میهمانی ,شایدبه یک زیارت,شاید جایی کمی )0دورتر,شاید بافاصله ای بیشترازهمهمه همه ی ادم ها,خودت تعحب میکنی که کجارفت انهمه اعتمادبه نفس ؟ادم است دیگرگاهی فرق میکند گاهی دلش میگیرد گاهی فرومیرود درخودش,دلم یک احیا درست وحسابی میخاد تاذهن و وجودم رابازسلزی کند از انهمه ای که من فکرمیکنم مرااینطور اواره کرده حاشیه هایی از زندگی یک زن...

ما را در سایت حاشیه هایی از زندگی یک زن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 16:01

گاه چقدر دلت برای کلی حرف نزده تنگ میشود و مخاطبی خاص پیدامیکنی که بااشتیاق حاضرهست همه حرف های تو رابشنود بدون هیچ گله وشکایت وانتقادی،چه مخاطب خوبی،چقدرساده وبی ریا،فقد کسانی میتوانند اینطورباشندکه دل بزرگی داشته باشند،ساعت ها باهم حرف زدیم از داشته ها ونداشته هایم وازانچه میخواهم ونمی خواهم،چه صادقانه فقط گوش میداد،تخته سنگی که به ان تکیه داده بودم جابجامیشد شایدحوصله اش سررفته بود،ناگهان موج بلندی تا زانو تمام لباس هایم راخیس کرد شاید اوهم خسته شده بود

حاشیه هایی از زندگی یک زن...

ما را در سایت حاشیه هایی از زندگی یک زن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 16:00

اکثر اوقات قلم بهانه ایست تا تمام عقده هایت راخالی کنی

بهانه ایست تا بوسیله کلمات حال دلت را خوب کنی

از انجاییکه میدانی خدا بهترین را برایت میخواهد

میدانم یقین دارم ولی بازمیدانی بعضی چیزها یکجورایی گره اش کوره کورمیشود وفقط به دست خودش بازمیشود

هی و هی و هی گیرمیدهی

اخرسر ارام به خودت میگویی

توکلت علی الله فلیتوکل المومنون

حاشیه هایی از زندگی یک زن...

ما را در سایت حاشیه هایی از زندگی یک زن دنبال می‌کنید

برچسب: خدایا دلگیرم,خدایا دلگیرم از آدمها,خدایا دلگیرم از بنده هات,خدایا دلگیرم از ادمات,خدایا دلگیرم از دنیات,خدایا دلگیرم از همه,خدایا دلگیرم از دنیایت,خدایا دلگیرم از خودم,خدایا دلگیرم از آدما,خدايا دلگيرم, نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 16:00

صفحه بندی